Olemme käynnistämässä mielenkiintoista tuotekehityshanketta, jonka lopullinen tavoite on kansainvälistyminen. Etsimme nyt lisää kehittäjiä projektin läpiviemiseen ja toisaalta myös jatkokehitykseen sekä ylläpitoon projektin valmistumisen jälkeen. Etsimme alkuun erityisesti sopivia sovelluskehittäjiä, joilla on kokemusta ja halua toteuttaa moderneja web-sovelluksia.

Projektin ympärille muodostetaan pieni tehokas kehitystiimi ja olemme jo löytäneet sopivia ehdokkaita Full stack -koodareiksi. Etsimme vielä lisäksi sopivaa innokasta Javascript-kehittäjää. Tuote toteutetaan yhdessä tekemiemme määritysten mukaisesti ketterää ohjelmistokehitystä käyttäen. Toimistomme sijaitsee Pitäjänmäellä (lisäksi myös toimisto Turussa). Etätyö on mahdollista. Tietyn väliajoin on hyvä kuitenkin pitää palaveria siitä, mitä saatu aikaiseksi ja mitä tehdään jatkossa.

Arvostamme osaamista seuraavista tekniikoista:

Tarjoamme:

• mahdollisuuden etätyöhön
  • joustavan työympäristön ja joustavat työajat
  • mahdollisuus vaikuttaa alusta asti lopputulokseen
  • lounasetu, kuntosali + muita etuja
  • kilpailukykyinen palkka

Lähetä CV (pdf) osoitteeseen rekrytointi@hostingpalvelu.fi. Hakemuksenkin saa laittaa, muttei siis ole pakollinen.

Kehittäjien on tarkoitus jatkaa kehitystä myös tuotteen julkaisun jälkeen.

Hieman tietoa meistä:

Suomen Hostingpalvelu Oy (www.hostingpalvelu.fi) on ketterä vuonna 2008 perustettu yritys. Kasvamme nopeasti ja yrityksellä on AAA-luottoluokitus. Meillä on 11 000 asiakasta. Ylläpidämme yli 20 000 domainia ja olemmekin yksi suurimmista domain välittäjistä ja webhotellipalveluntarjoajista Suomessa.

18.01.2017