Siirrämme vanhoja asiakkaitamme uusille palvelimille.

Olemme hankkineet uusia, tehokkaita palvelimia. Tästä johtuen tulemme siirtämään viimeisetkin asiakkaamme uudelle Helsingissä sijaitsevalle palvelimelle. Palvelimen osoite on server3.hostingpalvelu.fi (ip-osoite:81.90.68.103). Siirto tehdään 25.04.09 klo. 20.00 – 26.04.09 klo. 06.00 välisenä aikana. Asiakkaillemme, joita tämä asia koskee, on lähetetty asiasta sähköpostia. Siirtoa on valmisteltu etukäteen, joten siirrosta ei aiheudu katkoa kotisivuille tai sähköpostille.

Uuden palvelimen myötä sähköpostipalvelimen osoite muuttuu. Jos käytätte sähköpostin lukemiseen jotakin ulkopuolista ohjelmaa, kuten Outlook tai Thunderbird, tulee sähköpostin lähteväksi ja saapuvaksi palvelimeksi vaihtaa siirron jälkeen mail.hostingpalvelu.fi. Kuvalliset ohjeet Outlookin ja Thunderbirdin konfigurointiin löytyy seuraavista osoitteista:

Outlook (Express):

Thunderbird:

Hallintapaneeliin ja webmailiin pääsee entiseen tapaan suoraan asiakassivuilta. Suora kirjautuminen hallintapaneeliin siirron jälkeen osoitteessa:

https://server3.hostingpalvelu.fi:2083 tai voit käyttää entiseen tapaan omaa domainia kirjoittamalla domainisi eteen cpanel (malli: cpanel.omadomain.fi)

Kirjautuminen sähköpostiin siirron jälkeen osoitteessa:
https://server3.hostingpalvelu.fi:2096/ tai voit käyttää entiseen tapaan omaa domainia kirjoittamalla domainisi eteen webmail (malli: webmail.omadomain.fi)

Asiaan liittyviä kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen asiakaspalvelu@hostingpalvelu.fi