Olemme käynnistämässä mielenkiintoista tuotekehityshanketta, jonka lopullinen tavoite on kansainvälistyminen. Etsimme nyt avainhenkilöitä projektin läpiviemiseen alusta loppuun ja toisaalta myös jatkokehitykseen sekä ylläpitoon projektin valmistumisen jälkeen. Etsimme alkuun erityisesti sopivia sovelluskehittäjiä, joilla on kokemusta ja halua toteuttaa moderneja web-sovelluksia. Arvostamme oikeanlaista asennetta työn tekemiseen.

Projektin ympärille muodostetaan pieni tehokas kehitystiimi. Tuote toteutetaan yhdessä tekemiemme määritysten mukaisesti ketterää ohjelmistokehitystä käyttäen. Toimistomme sijaitsee Pitäjänmäellä (lisäksi myös toimisto Turussa). Ei ole kuitenkaan oleellista, missä työskentelet vaan että otat vastuuta ja tulosta syntyy. Tietyn väliajoin on hyvä pitää palaveria siitä, mitä saatu aikaiseksi ja mitä tehdään jatkossa ja siksi voi olla hyvä välillä poiketa Helsingissä tai tarvittaessa järjestetään palaveri netin kautta.

Arvostamme osaamista seuraavista tekniikoista:

Tarjoamme:

• mahdollisuuden etätyöhön
  • joustavan työympäristön ja joustavat työajat
  • mahdollisuus vaikuttaa alusta asti lopputulokseen
  • mahdollisuus päästä johtamaan kasvavaa kehitystiimiä
  • lounasetu, kuntosali + muita etuja
  • kilpailukykyisen palkan

Tulemme myös etsimään tämän avoimen työpaikan lisäksi ainakin kahta kehittäjää. Vinkkaa heille meistä tai meille heistä.

Lähetä CV (pdf) osoitteeseen rekrytointi@hostingpalvelu.fi. Hakemuksenkin saa laittaa, muttei ole pakollinen.

Projektille rahoitus on kasassa ja myös sen jatkolle. Kehittäjien on tarkoitus jatkaa kehitystä myös tuotteen julkaisun jälkeen.

Suomen Hostingpalvelu Oy (www.hostingpalvelu.fi) on ketterä vuonna 2008 perustettu yritys. Kasvamme nopeasti ja yrityksellä on AAA-luottoluokitus. Meillä on 11 000 asiakasta. Ylläpidämme yli 20 000 domainia ja olemmekin yksi suurimmista domain välittäjistä ja webhotellipalveluntarjoajista Suomessa.

14.12.2016