Asiakastilille on aina mahdollista lisätä lisäyhteyshenkilöitä esimerkiksi laskutusta tai teknistä tukea varten, sekä lisäkäyttäjiä joilla on oikeus kirjautua tilillesi ja hallita sitä.

Lisäyhteyshenkilön tai -käyttäjän saat lisättyä tilille asiakassivuillasi.

Lisäyhteyshenkilön voit lisätä vasemman laidan valikosta ”Uusi lisäyhteyshenkilö” -painikkeella. Lisäkäyttäjän voi kutsua ”Käyttäjänhallinta” -linkin kautta. Molemmille sivuille pääsee myös Käyttäjätilisi-kohdan kautta.

Lisäyhteyshenkilölle tulisi lisätä ainakin:

  • Etu- ja sukunimi
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero

Tällöin henkilö voi halutessaan olla meihin yhteyksissä niin sähköpostitse, kuin puhelimitsekin.

Lisäyhteyshenkilölle voit valita sähköpostivalinnoista viestit, jotka haluat hänelle lähetettävän. Esimerkiksi laskutuksen osalta tulisi valita ”Laskusähköpostit”. Jos taas haluat, että tekniselle yhteyshenkilölle lähetetään tuotteen tiedot, tulisi valita ”Tuotesähköpostit”.

Lisäkäyttäjän voit kutsua käyttäjänhallinta-sivulla. Syötä käyttäjän sähköpostiosoite ja valitse mitkä oikeudet haluat antaa hänelle. ”Kaikki oikeudet” tarkoittaa että käyttäjä voit tehdä kaikkea mitä tilin pääkäyttäjäkin, pois lukien muokata lisäkäyttäjiä.

Jotta käyttäjä voi kirjautua webhotellin hallintapaneeliin esimerkiksi sivujen päivitystä varten, hän tarvitsee vähintään nämä oikeudet:

  • Tuotteiden ja palveluiden tarkastelu
  • Vaihtaa tuotteen (esim. Webhotellin) salasana
  • Single Sign-On -kirjautuminen webhotellin hallintapaneeliin