Asiakastilille on aina mahdollista lisätä lisäyhteyshenkilöitä esimerkiksi laskutusta tai teknistä tukea varten.

Lisäyhteyshenkilön saat lisättyä tilille asiakassivuillasi.

Lisäyhteyshenkilölle tulisi lisätä ainakin:

  • Etu- ja sukunimi
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero

Tällöin henkilö voi halutessaan olla meihin yhteyksissä niin sähköpostitse, kuin puhelimitsekin.

Lisäyhteyshenkilölle voit valita sähköpostivalinnoista viestit, jotka haluat hänelle lähetettävän. Esimerkiksi laskutuksen osalta tulisi valita ”Laskusähköpostit”. Jos taas haluat, että tekniselle yhteyshenkilölle lähetetään tuotteen tiedot, tulisi valita ”Tuotesähköpostit”.

Alitilille voi antaa myös kirjautumisoikeuden asiakassivuille. Tällöin lisäyhteyshenkilölle voi lisäksi määritellä oikeudet, jotka hänellä olisi asiakassivuilla.

08.08.2018