Tilauksen tehtyäsi näet omalta asiakastilin tuotesivulta joukon DNS-tietueita, jotka tulee lisätä domainille, jotta palvelu saadaan toimintavalmiiksi. DNS-tietueita pääset muokkaamaan seuraavalla tavalla.

Kirjaudu asiakassivuille tästä tai klikkaamalla oikeasta yläkulmasta Oma Tili- painiketta. Kun olet kirjautunut sisään, näet heti asiakassivujen etusivulla palvelusi:

Klikkaa Kirjaudu hallintapaneeliin- painiketta. Klikkauksen jälkeen aukeaa hallintapaneelinäkymä (cPanel). Hallintapaneelin Domainit- osiosta löytyy kohta DNS-tietueiden hallinta:

Klikkaa DNS-tietueiden hallintaa ja tämän jälkeen aukeavasta näkymästä valitse Hallinta.

Hallintapainike

Kuvallisen ohjeen DNS- tietueiden lisäämisestä löydät täältä: DNS-tietueiden lisääminen ja muokkausi. Kaikki tuotesivulla näkemäsi DNS-tietueet tulee lisätä / muokata. Tietuelistauksessa on valmiina usein meidän oletustietueitamme, kuten MX (Mail exchanger). MX tietueiden tapauksessa klikkaa MX tyypin tietueen oikealta puolelta Muokkaa- painiketta ja muuta tietueen kohde ja prioriteetti kenttä tuotesivun arvoja vastaavaksi.

DNS-tietueiden muokkauspainike

Tuotesivulla olevissa tietueissa on myös TTL (Time to live) arvo, joka tietueille tulee asettaa. Oletuksena tämä arvo on 3600. Kyseinen arvo tarkoittaa 3600 sekuntia, ts. tietue tulee voimaan sen lisäyksen jälkeen tunnin kuluttua. Tietueiden lisäämisen jälkeen tulee odottaa tämä tunti, että yrityssähköposti ja sen lisäominaisuudet alkavat toimimaan.

Tietueiden lisäämisen jälkeen (TTL-arvon mukaisesti) on aika kirjautua sisään yrityssähköpostiin. Sähköpostiin pääset kirjautumaan suoraan Kirjaudu sähköpostiin -sivulta sähköpostiosoitteellasi sekä sille määrittämälläsi salasanalla.

Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua yrityssähköpostin käyttöönotossa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme mielellämme!