Palvelussamme tarvitset eri kirjautumistunnukset asiakassivuille, hallintapaneeliin ja sähköpostitilillesi Webmailiin.
Seuraavaksi neuvomme, mitä kaikkea voit hallinnoida näillä sivuilla, ja mistä voit muuttaa kirjautumistunnuksia.

Asiakassivut

Asiakassivuillamme voit hallinnoida esimerkiksi nykyisiä tilauksiasi, tehdä uusia tilauksia, maksaa laskuja, luoda tukipyyntöjä sekä hallinnoida tuotteitasi.

Sivuille pääset kirjautumaan täältä.

Sisäänkirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella, jonka olet asettanut tilisi yhteystietoihin esimerkiksi tilauksen yhteydessä.
Jos haluat kirjautua sisään eri sähköpostiosoitteella ja salasanalla, tulisi sinun muuttaa tilisi yhteystietoihin uusi sähköpostiosoite.

Sähköpostiosoitteen päivittäminen onnistuu asiakassivujesi kohdasta ”Hei, nimesi!”-> Päivitä yhteystiedot.
Yhteystietoja pääset muuttamaan vasemman valikon kohdasta Yhteystietosi -> Päivitä.

Uudella avautuvalla yhteystietosivulla voit vaihtaa haluamasi tiedot.
Huomioi kuitenkin, että kun muutat sähköpostiosoitteen, myös laskut sekä muut sinulle lähetettävät tiedotteet tulevat jatkossa määrittämääsi uuteen sähköpostiosoitteeseen.

Salasanan saat vaihdettua samalla sivulla kohdasta ”Muuta asiakasivujen salasanaa”.

Jos olet unohtanut asiakassivujesi salasanan, saat resetoitua sen asiakassivujen kirjautumissivulla kohdassa ”Unohditko salasanasi

Hallintapaneeli

Hallintapaneelissasi voit hallinnoida esimerkiksi sähköpostitilejäsi, nettisivujasi, domainin DNS-tietueita, mahdollisia lisä- ja rinnakkaisdomaineja, jne.

Hallintapaneeliin pääset kirjautumaan esimerkiksi täältä.

Kirjautuminen tapahtuu eri tunnuksilla kuin asiakassivuille kirjautuessa. Domainisi ja käyttäjätunnus löytyvät tilauksen yhteydessä lähetetystä Hosting-tilin tiedot -viestistä, ja salasanan voit asettaa asiakassivuillasi näiden ohjeidemme mukaan. Salasanan vaihdosta on ohjeistettu myös tässä ohjeessa alempana.

Kirjautuminen hallintapaneeliin onnistuu myös asiakassivujesi kautta:

Hallintapaneelin käyttäjätunnus muodostetaan tilauksesi yhteydessä, ja käyttäjätunnusta ei ole mahdollista muuttaa itse.

Salasanan saat kuitenkin asiakassivujen kautta:

1. Klikkaa ensin asiakassivuillasi Omat palvelut -> Palvelut.

2. Klikkaa haluamaasi pakettia.

3. Vasemmalla pitäisi nyt näkyä Toiminnot-palkki, jossa kohta ”Vaihda salasana”.

4. Uuden salasanan tulisi olla tarpeeksi vahva, ja sisältää seuraavia:
-Isoja kirjaimia
-Pieniä kirjaimia
-Numeroita
-Vähintään yksi erikoismerkki

Muista lopuksi tallentaa muutokset.

Webmail

Sähköpostitilejä saat luotua hallintapaneelissasi, kohdassa Sähköpostitilit.
Tässä video-ohjeemme sähköpostitilien luomiseen.

Jos käytät Webmailiamme, kirjautuminen sinne tapahtuu esimerkiksi tämän osoitteen takaa.

Sähköpostitilin luomisen jälkeen salasanan saa vaihdettua kahdesta eri paikasta: hallintapaneelista sekä Webmailista.

1. Hallintapaneelissa salasanan vaihto onnistuu kohdassa Sähköpostitilit
-> klikkaa haluamasi tilin kohdalla Salasana -> aseta uusi salasana.

2. Webmailissa salasanan vaihto onnistuu, kun klikkaat yläpalkissa näkyvän sähköpostiosoitteesi alasvetovalikosta kohtaa ”Vaihda salasana”.

Muista lopuksi tallentaa uusi salasanasi.

24.05.2019